Sargon Gouriye zou in de belangstelling staan van SVZW las ik elders.
Sargon Gouriye zou in de belangstelling staan van SVZW las ik elders.
Op het forum van De Voetbalkantine, daar zitten veel voormalige posters van www.zondaghoofdklasse.nl en dat was altijd een betrouwbare site voor het voetbal in die regio. Maar op de site van Spakenburg wordt ook een eventuele overgang naar Duitsland genoemd zag ik net.
Ivo Rottiné is naar eigen zeggen volgend seizoen actief op de Krom in Katwijk. De 26-jarige Rottiné had aangegeven volgend jaar niet meer te willen spelen op de Westmaat en zocht naar een nieuwe uitdaging. Trainer Cees Bruinink volgde Rottiné al een aantal jaren en wilde de aanvallende rechtermiddenvelder graag bij de selectie van v.v. Katwijk halen. " Daar spreekt een enorm stuk waardering uit. Katwijk heeft een mooi plan ontwikkeld voor de toekomst en wil zich volgend seizoen in de strijd om de bovenste plaatsen gaan mengen" aldus Rottiné tegenover Spakenburg.com. Bericht is inmiddels bevestigd door de TC van Katwijk
In het Leidsch Dagblad van vanmorgen meldt Sijbren Bartlema dat hij Noordwijk aankomende zomer gaat verlaten. Hij gaat een reis maken door Zuid- en Midden-Amerika. Voor de zekerheid laat hij zich overschrijven naar zijn oude club Quick Den in Haag. Hij is dan bij terugkomst inzetbaar voor de 'haantjes'.
Romano Denneboom maakt het seizoen af bij Harkemase Boys.
Ben echt benieuwd naar de "old-timers" die zich komen uitleven in de topklasse. Gaat het een trend worden
Hoornes zei:
Romano Denneboom maakt het seizoen af bij Harkemase Boys.
Knappe prestaties van GVVV tegen AZ. De club uit Veenendaal verloor uiteindelijk maar met 1-2 door twee goals van Martens
zo zie je maar dat az een hele goeie ploeg heeft!!!
Rijnsburgse Boys is er in geslaagd voor het sluiten van de transferperiode verdediger Marciano Bruma binnen te halen. De 27-jarige verdediger staat op dit moment onder contract bij Lech Poznan in Polen. Rijnsburgse Boys heeft de vereiste documenten opgestuurd naar de KNVB die nu toestemming heeft gevraagd aan de Poolse…
© 2012 Gemaakt door Forza Katwijk.