Quick Boys heeft een grote slag geslagen op de transfermarkt. De ambitieuze Hoofdklasser heeft Erkan Sensoy, topscorer in de Topklasse Zondag, weten over te nemen van Haaglandia. Ook doelman Patrick de Groot komt naar Katwijk.
Uitdaging
Sensoy heeft het nieuws bevestigd tegenover Omroep West. “Er waren meer clubs die interesse hadden. Met Rijnsburgse Boys ben ik er niet uitgekomen, dus is het Quick Boys geworden. Een mooie uitdaging. Ik hoop dat ze kampioen worden, dan kunnen we gelijk in de Topklasse gaan spelen.”
Goalgetter
Vorig seizoen was hij al op schot in de Topklasse en doet er dit seizoen nog een schepje bovenop. Zijn totaal staat al op 17 treffers. Eerder deze week werd bekend dat Kwong Wah Steinraht alweer vertrekt bij Quick Boys, Sensoy wordt zijn vervanger. De Groot speelde in het verleden betaald voetbal voor onder meer ADO Den Haag en stond ook onder de lat bij Tonegido.
Twee en mogelijk drie spelers vertrekken komende zomer van de Rijswijkse zondag topklasser Haaglandia naar de zaterdag hoofdklasser Quick Boys. Het bericht wordt door de leiding van Haaglandia niet tegengesproken, zo meldt haaglandenvoetbal.nl.
Erkan Sensoy (foto), die ook zondag tegen HBS weer een belangrijk doelpunt maakte, speelt volgend seizoen op Nieuw Zuid in Katwijk, evenals doelman Patrick de Groot, al jaren een vast waarde tussen de palen bij de Rijswijkse fusieclub.
Ook Rémon van Bochoven lijkt te vertrekken naar Quick Boys, al heeft ook Rijnsburgse Boys verregaande belangstelling voor de gemakkelijk scorende aanvaller van de Rijswijkers.
“Er waren meer clubs die interesse hadden. Met Rijnsburgse Boys ben ik er niet uitgekomen, dus is het Quick Boys geworden.
Mooi citaat. Oftewel: Rijnsburgse Boys bood niet genoeg geld, Quick Boys deed dat wel en daarom heb ik maar voor Quick Boys gekozen. Duidelijk een tweede keus voor deze passant.
Een grote slag?? Ik denk dat er nog wel een grotere slag nodig is op nieuwzuid.
Quick Boys ziet liefst acht spelers vertrekken
Het nieuws bij Quick Boys volgt zich deze dagen in rap tempo op. Na het aangekondigde vertrek van Kwong Wah Steinraht komen daar nog eens zeven spelers bij. De eerste twee aanwinsten werden ook al gepresenteerd.
Nog geen club
RTV Katwijkmeldt dat na Steinraht ook Robin Faber, Dustin Huisman, Patrick Duarte, Marciano Kastoredjo en doelman Peter Messemaker zullen vertrekken bij de huidige nummer die van de Zaterdag Hoofdklasse A. Later op de dag werd ook duidelijk dat Cherlton Linger en Houssin Bezzai na goed overleg met de clubleiding hebben besloten te vertrekken. Trainer Jos van Eck (foto) zal dus flink aan de bak moeten om een nieuwe selectie op elkaar af te stemmen.
Vervangers
Voor zowel Steinraht als Messemaker zijn inmiddels vervangers aangetrokken. Erkan Sensoy en Patrick de Groot komen over van Haaglandia. Sensoy is momenteel topscorer in de Topklasse Zondag en eindigde vorig seizoen al tweede in die tabel. De Groot is een ervaren goalie die eerder onder de lat stond bij ADO Den Haag, HFC Haarlem en Tonegido.
pietkwz zei:
Quick Boys heeft een grote slag geslagen op de transfermarkt. De ambitieuze Hoofdklasser heeft Erkan Sensoy, topscorer in de Topklasse Zondag, weten over te nemen van Haaglandia. Ook doelman Patrick de Groot komt naar Katwijk.
Uitdaging
Sensoy heeft het nieuws bevestigd tegenover Omroep West. “Er waren meer clubs die interesse hadden. Met Rijnsburgse Boys ben ik er niet uitgekomen, dus is het Quick Boys geworden. Een mooie uitdaging. Ik hoop dat ze kampioen worden, dan kunnen we gelijk in de Topklasse gaan spelen.”
Goalgetter
Vorig seizoen was hij al op schot in de Topklasse en doet er dit seizoen nog een schepje bovenop. Zijn totaal staat al op 17 treffers. Eerder deze week werd bekend dat Kwong Wah Steinraht alweer vertrekt bij Quick Boys, Sensoy wordt zijn vervanger. De Groot speelde in het verleden betaald voetbal voor onder meer ADO Den Haag en stond ook onder de lat bij Tonegido.
© 2012 Gemaakt door Forza Katwijk.